2011. július 6., szerda

1. fejezet Az uj kilátások..

sziasztok..meghoztam az elsö fejezetet..remélem tetszeni fog..irjatok kommit, hogy tetszett e vagy nem...és ha tetszik a töri akk legyetek a rendszeres olvasoim.. : )



( jasper szemszög )
elkezdödött megint a suli..alice és én már régen kész voltunk csak a többiekre vártunk...
- készen vagytok már?- kérdeztem tölük...nyugtalanuul...mert valami furcsát éreztem magamban..de nem értettem, hogy mit...
alicenek közben látomása lett...
- alice mit láttál? - kérdeztük mindannyiaan..
- láttam, két uj csajt akik most fognak jönni az iskolában..de nem láttam az arcukat csak annyit, hogy az egyiknek barna haja van a másiknak meg narancssárga szinü a haja..most költöztek ide forksba..mert eddig nem láttam öket...
- érteem..kiváncsi leszek h kik azok...- mondta edward
- nha de induljunk mert sosem érünk odaa..- mondta alice.


mikor odaértünk suliba leparkoltunk a parkoloba..egy kék porsche boxstre kocsi mellé..
és láttam, hogy 2 csaj száll ki belöle..pontosan ugy néztek ki mint alice látomásban..
engem furcsa érzés ragadott el mikor belenéztem a barna haju csaj szemeibe..igaz emberek voltak..de ö magával ragadott.. a tekintete a stilusa, ö maga...furcsa érzéseket váltott ki belölem. nha jolvan erröl ennyit. nekem itt van alice. gondolataimat elrejtettem edward elöl..
- de menjünk mert nemsokára meg kezdödnek az órák..-mondta edward
- de hallod edward ezekröl a lányokról volt látomásom reggel..- mondta alice miközben ugrált örömében.
- hallom és gondoltam, az a narancssárga haju az olyan aranyos- mondta edward alicenek.
- szerintem is, de a másik is annak tünik. szerintem menjünk oda és mutatkozunk be nekik, mg ott vannak. rendben srácok?- kérdezte boldogan alice.
- menjünk, addig ugyse szállsz le rólunk, meg én is kiváncsi vagyok rájuk..- mondta edward majd megejtett egy fél mosolyt..


majd szépen lassan oda ballagtunk. és hát igen..nagyon aranyosak voltak..de a barna haju az valami különleges, régen éreztem már ilyet az biztos..vagy még sose.amiota élek..és hát vaaljuk be már rég ota élek..-mosolyogtam magamban..


- sziasztok..-köszönt oda alice..- és hát mi is..
- sziasztok..-köszöntek...
- be szeretnénk mutatkozni, hogy legalább valakiket ismerjetek a suliban és ne legyetek egyedül..-mondta emmett..


láttam Rosenak nem igen tetszik, de hát alicenek ugysem lehet parancsolni..


- köszönjük..rendesek vagytok- mondta a barna haju...
- engem alicenek hivnak, és ök a testvéreim edward, rose, emmett és a pasim jasper...


jahj istenem ez engem sziven ütött..whááá nem tudom mivan velem..de hát mindegy..


- engem bellának hivnak, és ö a testvérem nina..


bella..olyan szép ez a név..mondtam magamban..jovan msot már tényleg nem tudom mivan velem..de ő mindenkinél szebb és sokkal különlegeseebb...

bella és nina kocsija: 

2 megjegyzés:

  1. Szia!

    Először is...

    Tyűha... gratula.
    Nagyon tetszik..s kivi vok, hogy mik lesznek még itt...
    ajaj... szegény Alice... azért sajnálom előre..
    biztosan már látta előre a látomásában... hogy Jaspert hamarosan elveszti...
    Nina és Ed... tuti szép pár lesznek...:-)
    Ahogyan Jas és Bella. :-)

    Már, várom hogy hogyan smint lesz majd a folytatás.

    Puszi
    Dóry

    VálaszTörlés
  2. sziaaa..(:
    köszönöm szépeeen..aranyos vagy..;)
    igyvan..majd minden kiderüül..:D
    ma hozom kövitt..:DD

    puszii.. prücsöök..:)

    VálaszTörlés